onsdag, december 22, 2010

Julfirande!

Imorgon åker vi till Norrköping för att fira jul!
Se till att inte sakna mig för mycket medan jag är borta..
I övrigt har vi just klätt granen. Den blev fin!

Vi har även både fått och skickat julkort. Mycket trevligt.
Riktiga kort är underskattade.. Fint med folk som fortfarande förstår att skriva sånt..
Imorgon är jag ledig men jag har en hel del att stå i så gör nog bäst i att bege mig till sängs ganska omgående.
Känner mig lite segos också så det kan ju passa bra..
Tror även att jag fått rätt på alla julklappar nu! Ska se till att slå in allt imorgon.
Lite pyssel i min, totala, ensamhet.
Innan idag lämnade vi katten hos moster..så nu är här tomt tomt tomt.
Ingen som ränner runt och piper..
Bara tomt och tyst. Usch.
Sova var det ja!

Inga kommentarer: