fredag, december 31, 2010

March on!

Och så var vi där igen!
Jag tänker på något och kommer på en låt och sen måste jag lyssna på den och vad finns till hands då?
Ja jag tänker inte ens skriva det men det börjar på S..

För några timmar sedan när jag vaknade en sväng var det som vanligt J.B jag hade på hjärnan men nu precis innan jag kom till liv drömde jag att jag spelade biljard med lite löst folk och då började plötsligt Good Charlottes fina och tänkvärda låt March On ljuda nånstans ifrån och i drömmen sjöng jag med..
Rätt bra lät det också tyckte jag!
Så vad var det jag hade på hjärnan när jag rycktes ur min slummer.. Jojo.
Så kan det gå!

Idag är det årets sista dag och en liknande låt är kanske passande för det är ju precis vad vi ska göra..
Det är dags att fortsätta in på det nya året, bara att marschera vidare helt enkelt!

Even when there's no one there for you- march on.
March on, march on!

Inga kommentarer: