torsdag, december 30, 2010

Overboard

Jag har verkligen hakat upp mig kan man säga..
Undrar vad sånt beror på?
När man hakar upp sig menar jag?
Tänker skylla lite på mitt tillstånd för tillfället, det verkar väl logiskt?
Och jag kan väl inte hjälpa heller att hans låtar är det enda jag har på hjärnan och är det första och sista jag tänker på innan jag somnar/vaknar.
Det har bara blivit så..
Och jag tycker om låtarna också. Verkligen.
Och det ena kanske föder det andra..

Hur som helst..
Julen är typ över nu.
Vad säger ni om det?
Nåt som inte är över är snön. Det ska visst snöa lite här igen snart.. Ikväll.
Idag har annars varit en väldigt slö dag.
Så kan det bli ibland..

Nu ska jag bryta här. Försöka tänka på något kul och lyssna på Ryan Adams nya som jag nyss hittade här, istället för den där lille Justin Bieber.
Någon gång måste man bryta sig loss och prova nåt annat..
Wish me luck!

Inga kommentarer: