tisdag, december 07, 2010

Precis som Romeo...

Känner inte riktigt att jag har något att tillföra här just nu.
Vad ska man då göra?
Vad ska man då skriva om, meddela världen? Just ingenting?
Känner just inte så mycket alls heller..
Är det vintermörkret som smyger sig på?
Besök kan jag ju inte skylla på så vad kan det då vara?

För lite sömn?
Kanske det.. Tidig morgon imorgon igen- denna gång med den ömma modern.
Man kanske borde knyta sig nu då?
Knyta sig och sluta lyssna på fåniga låtar som gör att man tänker fåniga tankar.
Kanske bäst att sova istället ja..
Men jag råkar faktiskt gilla Justin Bieber, det har jag uppenbarligen gjort sedan jag först hittade honom på Spotify..
Och man ska ju lyssna på sånt man tycker om. Bara på sånt och strunta i vad folk kanske tycker och tänker!
So..give me more silly lovesongs..

Inga kommentarer: