söndag, januari 16, 2011

Blue sky blues..

Jag borde inte tjata men oj vad jag tycker om LastFm..och min musik.
Och Spotify. Det är galet, I tell you..galet!!
Det är riktigt roligt ibland.
Och från att ha varit en ganska konstig vecka så blev slutet i alla fall väldigt bra.
Antar att det snart blir ännu bättre också nu när det snart är dags för Barcelona att möta Málaga också.
Spännande spännande..

Imorgon tänkte jag försöka bli lite mer aktiv igen.
Men kvällen igår ja..hmm. Några snabba ord om den!
Jag träffade Niklas på Knutan runt 21 och sen travade vi bort till Tivoli för jag hade blivit "inbjuden" och tipsad om att Chidde skulle blanda drinkar där i en stillsam annorlunda miljö.
Hemliga Klubben hette det och visst kändes det nästan lite hemligt..
Vi höll till i Backstagebaren på Tivoli. Väldigt trevligt!
Så vi slog oss ned och jag beställde en Mojito. Niklas fick nån drink med äpple och kanel. Den var väldigt god!
Min Mojito gjordes av Chidde själv och var...fantastisk!
Efter häng och prat med fina herrn begav sig Niklas och jag oss vidare.
Benen gick nästan av sig själva till Dahlberg!

Man får väl nästan säga att vi är stammisar där..
Väldigt trevlig avrundning där i alla fall med varsett glas rött.
Träffade på Mimmi från Dani's salong också, hon verkar också vara stammis..
Trevligt värre med en pratstund med henne också.

Blev sittandes på Knutan en sväng sen efteråt också & pratade med en av Niklas vänner.
Sen var jag även inne på Crom Bar och fixade massage åt mig själv via en lite underlig handling, en snäll handling!
Så kan det gå..
Mer om det en annan gång kanske. Nu ska jag börja förflytta mig och tagga inför matchen istället!
Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer: