måndag, januari 17, 2011

Grattis till alla och envar!

Har just glott på Idrottsgalan. Det var väldigt trevligt!
Och egentligen har jag väl inte så mycket annat att berätta..
Mer än att min kära chef och VD tydligen är en av de viktigaste och mäktigaste inom svensk medicin just nu.
Fick jag reda på när jag kollade Intranätet idag. Spännande info!
Man blir ju faktiskt lite stolt..

Och det är i det mörkaste mörka som ljusen syns lite extra..
Kanske ska man vara försiktig med vad man säger och gör. Kanske det ja.
Men när det å andra sidan klickar direkt och man känner ett sånt där härligt lugn..då kan det väl inte vara fel?
Tror jag behöver det där. Ungefär som en beskyddare.. Ja, det är nog vad jag behöver!
Så jag tackar och tar emot och tänker vara glad, sålänge det här nu tänker vara. Jag hoppas på väldigt länge..

Nu blir det te här..och sen sängen.
God afton, god afton!

Inga kommentarer: