tisdag, januari 18, 2011

High and low

Natten till måndag hade jag sjukligt svårt att sova..
Fattar inte riktigt vad det berodde på men jag tyckte mest att jag snurrade runt där i sängen och när jag väl lyckades somna hade jag gärna velat vakna igen.
Drömde helskumt om elaka gubbar..och inte ens när jag halvvaknat ur denna hemska dröm fattade jag riktigt vad som hänt.
Har sovit himla gott inatt och hoppas på lika bra tur denna afton.
Drömde lite konstigt inatt också förvisso men inget hemskt i alla fall...
Fast jag vet inte vad man ska kalla att ramla ur ett flygplan ner mot ett hav/ en strand?
Det kändes i alla fall väldigt konstigt!

Allt gick bra..även i drömmen.
Och när allt kommer omkring så var det ju bara en dröm!
I övrigt hände det inte så mycket.. Beskyddaren dök förvisso upp. Väldigt trevligt, en glad överraskning. Kanske för att jag tänkte på henne lite innan..

Nog om mina drömmar nu.
Dagen har också varit bra.. Det mesta känns rätt bra för tillfället så det får väl vara hänt att jag drömmer lite konstigt ibland.
Antar att gullivern gör som den vill och försöker spela mig spratt då och då..
Det gäller bara att hänga med på vad som är verkligt och inte!

Inga kommentarer: