lördag, januari 29, 2011

Life is so hard it hurts like hell!

Ajajaj..
Vad tusan är det som har hänt?
Upptäckte igårkväll när jag satt vid datorn att jag fick ont i ryggen.
Tänkte på vad Alma sagt och försökte sätta mig rakt i ryggen och inte luta över skrivbordet så mycket..
Det var nog där det klämde till, nu när jag tänker efter.. Dumma skrivbord!
Fick stänga ner och umkattas med gossen istället. Väldigt trevligt!

Avslutade sen kvällen som jag lovat mig själv.
Med fina fröken Smilla!
Julia Ormond är så sjukt snygg, ojoj.
Satt uppe i min ensamhet och njöt av filmen, trots att jag var himla seg mot slutet.
Jag var ju tvungen att se hur det slutade, hade liksom glömt bort det..
Ont i ryggen hade jag också!

Och när jag kom till liv idag var det så att jag nästan inte kunde resa mig. Kul..
Halsen rosslade och var dum också.
Så det har varit en allmänt lugn dag här.
Får se vad som händer imorgon, om man kanske kan vara lite mer fit for fight!
Nu blir det TV i TVn, i soffan. Härliga lördag..

Inga kommentarer: