torsdag, januari 06, 2011

Randig som en tiger..

Haha..läste nyss att Ola åkt till Singapore hux flux..
Så kan man också göra!
Nu när jag har lite ledigt, kan jag också bara åka iväg då? Hmm..det hade varit fint..
Skulle behöva åka iväg och rensa skallen lite eller nåt tror jag.
Varför blir saker aldrig som man tänkt sig? Just när det verkade så fint?
Måste man få all skit tillbaka bara sådär? Jag tycker inte att det är riktigt rättvist..
Eller är det det?

Hur som helst..jag ska försöka att sluta älta nu.
Om jag kan..
Jag något väldigt fint här framför mig att titta på och vara glad över i alla fall!
Min fina mugg som jag fick av Filip från Paris.
Det är Tiger på muggen och en liten söt mjuk version av Tiger står där uti. Vackert, eller hur?
Kanske visar en bild på det snart..så får ni se hur fint jag har det här!
Vackra saker skulle vi tänka på ja..

Inga kommentarer: