torsdag, januari 20, 2011

Torsdag

Men varför ska allt fucka upp sig samtidigt? Vad har nu hänt med lastfm?
Jag som är beroende... Har dom inte tänkt på det?!
Shit vad jag stör mig på sånt här.. Uhh.

Hur som helst.
Jag känner mig pigg, trött och seg på samma gång. Spännande!
Har varit iväg och simmat en gång den här veckan och i måndags gick jag hem.
Så skönt, alltihop!
Jag börjar känna mig lite addicted till det där också..att hitta på saker.. Dumt då bara att halsen håller på och retas. Kan det inte hända nåt ordentligt istället för bara lite rasslighet?
Ska nog ta det lugnt imorgon i alla fall. På eftermiddagen blir det massage av en expert, ska bli spännande att prova. Bra start på helgen tror jag!
Kanske att jag försöker gå hem.. Kanske. Ska i alla fall inte handla för det klarade jag av i förmiddags. Ibland får man släpa sig upp tidigt på morgonen minsann..

Hur som helst. Får väl knarka lite musik fastän jag inte kan hålla koll på den och försöka att inte bli för frustrerad av att jag plötsligt inte kan svara på mina meddelanden där.
På lastfm alltså..
Har tydligen meddelanden på andra ställen att se över, kanske kan göra det då..
Alltid är det nåt!

Inga kommentarer: