torsdag, januari 27, 2011

Welcome to the room..Sara!

Snart är jag lika mätt och belåten som när jag skrev igår.. Gött det!
Vet inte vad jag ska skriva om denna dagen mer än att den varit riktigt superbra.
Verkligen.
Fint väder. En promenad efter jobbet vid havet. Sjukt fint!
Där kan man ju absolut ta sig en vandring efter jobbet, det lär bli fler vändor dit när vädret tillåter.
Lita på det!
Så vackert så vackert..och inte så mycket folk ute nu. Perfekt!

Sen en sväng till Jessica, för ansiktsbehandling.
Under sista omgången själv, när allt plågeri var över, somnade jag nästan.
Började se bilder lagom till hon kom tillbaka för att väcka mig.. Ojoj vad mysigt det var!
Allt känns bra nu. Lite ansträngt men bra, det kommer bli väldigt fint imorgon.
Och maten är fixad. Ska ta och stoppa i oss den snart.
Pricken över i:et var att jag såg att Olas video till All Over The World finns till allmän beskådan nu!
Kollade just in den och jag säger bara..ojojoj.
Lita på att jag kommer lägga upp den här i bloggen inom en snar framtid!

Och att herr Berg och Sköld ska hjälpa Erik Hassle med hans nya skiva. Viktig viktig info, rolig info.
Ja det finns mycket inom musiken att glädjas åt en dag som denna!
Som att vi idag fick hem Lisa Miskovskys nya..
Och för er som undrar lite stilla så är svaret helt klart nej.
Jag har inte glömt bort söta rara postis! Såg henne när jag sprang på stan idag och snart lär det väl bli mer av den varan då vi just beställt förråd.
Spännande spännande, for sure!
Nu-mat!

Inga kommentarer: