tisdag, februari 22, 2011

Rolig tisdag!

Ligger i sängen och funderar på livet..
Känner mig ganska seg. Känner mig fortfarande lite underlig också trots att allt sånt där borde vara borta nu.
Lite sådär..känslig. För lite allt möjligt, stort som smått.
Kanske är jag bara trött.. Kanske behöver jag bara sova lite!

Idag efter jobbet hälsade jag på mamma.
Nu verkar allt äntligen gå på rätt håll. En vecka sedan idag.. Måtte allt bara fortsätta såhär nu. Det vill vi alla!

Åkte till Hyllinge sen. För att hälsa på Jay..
Han rev av fyra låtar, Minnah två.
Mycket folk, ungar och sånt! Haha.
Sen skrev dom autografer resten av kvällen.
Så jag var framme, fick mig bilder, klotter av båda och en liten pratstund med Jay. Självklart kände han igen mig, troget fan som jag är!
Kul kul..
En väldigt trevlig eftermiddag måste jag säga.
Gossen min mötte upp mig där ute så sen åkte vi tillsammans till lasarettet igen för att träffa Fille och pappa där. Och mamma, såklart.
Mor blev glad av att se Marcus också!

Middag en la casa de Andersson's och sen har jag softat i sängen. Sova snart ja..
Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer: