fredag, februari 04, 2011

Saknar dig fast du står här, mitt framför mig..

Jag hade ett upplägg och en titel på ett inlägg här men såklart minns jag inte alls vad det handlade om.
Idag var en lite rörig och tråkig dag på jobbet, faktiskt.
Bror var inte med i bilen ner, han var sjuk. Däremot fanns en ny filur där!
Yoda.
Den allsmäktige, den allvetande och otroligt söta Yoda..
Hur coolt är inte det?
Ja, en liten filur med guppande huvud sitter nu i bilen och är bara så fin!
Kul kul! Hans stora öron såg så roliga ut när hela huvudet skakade runt. Tihi.

Mmm men dagen har ändå varit bra men det dummaste var när det ringde på dörren ca 1310..
Schenker kom förbi med ett litet paket.
Både Ingrid och jag blev sjukt irriterade för vi HAR skrivit i ordern att vi inte ska ha leverans på fredagar. Det stod till och med på paketet.. Ironi?
Ja ibland undrar man hur dom tänker?
Ren tur för dom att vi var kvar, faktiskt.
Stackars killen annars..han kan ju inte hjälpa att han måste leverera.
Tur man har "vissa kontakter" på andra budställen så man slipper bli såhär irriterad så ofta!
Skriver från min phone jag, har inte suttit vid datorn ordentligt sedan i måndags tror jag.
Och ryggen känns bättre, tackar som frågar..

Nu ska jag resa mig ur sängen och fortsätta umgås med min man.
Helgen är här!



Inga kommentarer: