torsdag, februari 17, 2011

Stop crying your heart out!

Idag fick jag se brors nya telefon.
Det var en söt liten sak minsann!
I övrigt här.. Saker är väl som dom är, när dom inte är som dom borde.
Sitter här och knarkar lite spännande musik. Något ska man ju göra för att skingra tankarna.

Har precis tittat på Family Guy också.
Väldigt trevligt!
Ska nog ta och titta på gårdagens avsnitt av The Pacific snart tror jag.
Eller något annat spännande som finns på nätet.
Om jag inte skrivit det innan så har jag förärats med besök. Lite som pricket över i:et för att göra denna veckan än lite roligare. Än lite mer spännnade, ambivalent och ja..konstig.
Kanske inte riktigt det jag ville.
Det är sällan jag vill må såhär, tycker inte riktigt att det är så skoj. Faktiskt.

Annars då?
Jo jo jo.. Det är nog bra. Det finns i alla fall fint folk att prata med. Som finns där.
Det finns god mat att äta och en snäll pojke som tar hand om mig.
Musiken finns. Tack för det!
Och det springer en söt flicka på stan, som man ibland får turen att se. Så visst finns det roligheter här också!

Inga kommentarer: