lördag, februari 26, 2011

Trevlig helg, so far so good..

Ligger i sängen nu..
Har varit på fika hos moster och pillat med tekniska prylar.. Eller ja det var mest Marcus som pillade.
Fika och sånt. Trevligt!

Sen åkte moster, mormor och jag ner till mamma.
Som var himla pigg och nästan studsade ur sängen när vi kom. Sen satt vi ute i dagrummet och pratade. Väldigt trevligt!
Pratade om lite allt möjligt.
Hade tänkt gå hem men väl ute i kylan igen, utan vantar och mössa, ändrade jag mig. Kallt som fasen ju! Usch..

På nåt sätt kommer jag att sakna att hälsa på mor där sen, för alla syrror där är så himla trevliga. Som en liten energi-kick är dom! Den ena trevligare än den andra.
Och C är så söt..
Men trots det hoppas jag såklart att mamma kommer hem jättesnart!

Och igen vaknar jag med hans låtar på hjärnan. Det är det enda som fastnar och snurrar runt i mitt huvud..
Jag tror nog att jag är lite betuttad i honom. I alla fall i hans härliga röst! Mmm så kan det gå!
Och kvällen igår var awesome!! Det var verkligen riktigt kul att få umgås med bästa katten. Bara hon och jag. Gött värre!
Måste verkligen bli bättre på det där..

Inga kommentarer: