måndag, februari 14, 2011

Wow..

Det blev minsann en riktigt bra dag! Idag.
Sov konstigt inatt..imorse.
Mamma sa att hon sovit gott, det kändes bra att höra..

Nu rullar allt framåt. Nu kan det väl bara bli bättre? Hon verkade rätt pigg när vi var uppe. Så gött att se!
Kommer sova mycket bättre inatt i alla fall..
Och nej jag tänker fortfarande inte skriva vad det handlar om. Tänker vara lika kryptisk och svår som jag brukar..
Men om ni känner mig så fattar ni kanske ändå..eller inte.

Och jag har inte tänkt så mycket på att det varit den store Valentin's dag.. Har ju inte hunnit "fira" det ordentlig och jag sörjer inte det direkt.
Det känns snarare rätt skönt att slippa allt ståhej..

Nu ska jag sova. Snart dags att jobba igen..haha.
Hoppas att ni haft en bra dag kära vänner!
Och förresten..visst är det lite synd om Foppa. Jo.
God natt!

Inga kommentarer: