torsdag, mars 31, 2011

All we need is..music!

Varför är det så svårt att slita sig från musiken? Kanske för att jag är besatt..jag vet inte riktigt. Jag antar att det är så.. Och för att det är väldigt mysigt. Mmm. Som en varm, gosig, härlig filt att svepa in sig och bara vara med. Underbart! Att jag sen ramlar ner i olika gropar och snöar in mig lite är en annan sak. Ibland bara händer det!

Torsdag idag. Pappa fick en häftig tårta av en patient idag.
Bild på den..vet ni vart ni hittar. Jag kan även säga att den var väldigt god, man var ju tvungen att offra sig och smaka på den. Smarrigt. Annars här har vädret varit hemskt tråkigt i stort sett hela dagen. När jag vaknade hörde jag hur regnet droppade och rann utanför, ungefär precis som när jag skulle till att somna innan igårkväll. Då blir man inte så glad. Tur man får vara inne.. Haha. Nu blir det snart lite te här, att pigga upp sig med. Sen får vi se om jag "hinner" se något skoj här i datorn eller om musiken får fortsätta att hålla mig sysselsatt..

1 kommentar:

Emelie sa...

Inte all we need is love? HAHA här får du lite kärlek iallafall finaste CC!