torsdag, mars 10, 2011

Bad reputation..

Uppdatera uppdatera..det är vad som gäller. Här och där, håll dig igång.
Mmm ibland känns det så. Och fortfarande är jag kluven.
Och fortfarande uppdaterar jag ändå rätt bra på Facebook. Faktiskt. Försöker få med "varje liten sak" jag gör..i alla fall om det är roliga saker. Haha.
Kan ju inte skriva om varje grej heller..riktigt. Men nästan nästan.
Kolla in Bilddagboken också. Där börjar det hända grejer vill jag lova..

Och vi får väl se hur det blir med ett eventuellt Twitter-konto. Kanske faller jag dit en vacker dag..

Fick en lite underlig känsla som ramlade över mig nyssens.
Vet inte vad den beror på. Kanske är lite trött bara.
Funderar på vad jag ska göra av kvällen härnäst, det finns verkligen inget roligt att se på dumburken, jag har inte hittat nån ny bok så kanske blir det att jag försöker hitta något här.
Något att läsa, se eller bara..göra. Något!
Vi får väl se, vad vi ser.

Inga kommentarer: