tisdag, mars 15, 2011

D.R.A

Idag fick jag veta en väldigt vacker nyhet.
Ryan Adams kommer till Malmö i juni.
Det är nästan för bra för att vara sant.. Galet! Underbart.
Biljetter släpps snart, på fredag tror jag det var, och jag ska såklart ha mig en!
Ska absolut ha med mig pappa också.
Åhh vad vackert det ska bli.
Ända sedan jag "hittade" honom igen har jag varit mer eller mindre besatt av hans musik.
Han är ett litet geni. Nya skivan är sjukt bra, precis som alla andra!
Och det var ju inte igår man såg honom direkt.. Så jag längtar längtar längtar!

Annars idag har jag tagit en promenad hem från jobbet. Vädret var riktigt fint!
Har dock hört att vi ska få snö på torsdag..usch.
Men än är det tisdag och jag mår förträffligt bra!
Tänk vad mycket en glad nyhet kan göra..

Inga kommentarer: