måndag, mars 21, 2011

En tigers drömmar..

Ja om man läser förra inlägget kan man ju tro att jag är helt lost..
Kanske är jag det också? Kanske är jag lite lost i mina drömmar?
I drömmarna brukar jag förresten vara i Spanien väldigt ofta. Eller i alla fall utomlands..
Ofta Spanien. Ofta Almuñecar faktiskt.
Eller Thailand...typ. Antar att det är dit jag längtar en hel massa, därför hjärnan tar dit mig när jag sover..

Ibland drömmer jag konstigt. Ibland minns jag ingenting.
Då kanske det inte händer så mycket spännande heller, när jag inget minns. Men varför fastnar vissa saker? Varför vaknar man helt yr i mössan av alla händelser utan att fatta nånting?

Har roliga marsveckan varit nu förresten? Kan det vara så hemskt..
En rolig marsvecka igen där The Ark ingick.
Jag hade tänkt dela med mig av bilder men då jag råkade försova mig lite till jobb istället för att gå upp i vettig tid så hann jag inte med det.. Det får komma imorgon eller något!
Jobbar med bästa mor imorgon. Sovmorgon igen. Gött gött.

Nu kanske jag borde ta med mig tekoppen till sängen en sväng och avsluta aftonen där..
Fast en rolig grej har vi kvar nu i mars. Säkert! på The Tivoli nu på lördag. Dit längtar jag, bland annat..förutom till alla andra ställen jag ständigt längtar till, i vaket eller i ett evigt drömtillstånd..

Inga kommentarer: