söndag, mars 06, 2011

Game of Thrones

Nej nej..än har jag inte börjat twittra.. Tänka sig!
Jag tänkte mer bara sticka in med ett litet tips här..
Eftersom jag är så totalt nerkärad i Lena Heady (jaa fortfarande) så har jag sedan ett tag nu vetat att hon ska vara med i denna nya serie, som visst börjar visas på Canal+ den 4e maj.
När sedan Valp skrivit så himla mycket och varit lyrisk på Facebook i ungefär en månad nu så blir man ju inte mindre nyfiken.

Läste precis lite på Canal+'s hemsida. Det verkar lovande. Spännande!
Och ja..jag gillar sånna där historier, om svunna tider.. Riddare och sådär.
Kanske skulle få för mig att leta rätt på boken..böckerna och se vad allt rör sig om.
Känner att jag kan behöva läsa lite nytt, läste klart Svinalängorna nu igår så jag vill genast ha mer!
Hur som helst.. Det ska bli spännande att se serien sen i maj.
Folk verkar lyriska och enligt olika trailers jag har sett så ser det magnifikt ut. Precis i min smak.
HBO har väl inte gjort någon besviken än så jag antar att även detta kommer att smälla högt!

Inga kommentarer: