söndag, mars 13, 2011

Mysig helg!

Då sitter man hemma och väntar på att Barcelona-matchen ska börja.
Det var väldigt trevligt igår.
Vi bjöds på god mat och dryck. Han är duktig i köket den där Niklas!
Sen bänkade vi oss för Melodifestivalen med glass, chips och jordnötter. Nice!

Och jag tycker absolut att rätt låt vann. Vad tyckte ni?
Den verkade ju gå hem i Europa också så jag hoppas på goda chanser för honom!
Eric Saade alltså..
Det blir nog bra det där.. Spännande spännande!

Idag har familjen varit i Sölvesborg. Firat farfar.
Det var trevligt. Vi fikade och åt gott.
Sen gick mamma och jag en liten sväng ner om hamnen och sådär. Gött fastän inte vädret var det bästa.
Väl hemma här sen stupade jag i säng och sov några timmar..så nu är jag pigg!
Fotboll för hela slanten nu.
¡Visca Barcelona!

Inga kommentarer: