måndag, mars 21, 2011

Ojoj..

Varför drömmer jag så konstigt nu då..
Tredje gången jag är vaken nu.
Vaknade först ur en dröm med en sjunkande båt med en massa folk på.
Inte konstigt skiten sjönk när där inte fanns några fönsterrutor.
Tappade min kära mobil i all röra men lyckades hitta den sen! Vad är oddsen liksom? Haha..

Drömde om en massa HIF:are och sånt på båten också. Och människor från Posten som skulle dela ut nåt pris. Min gamla dagisfröken Gunnel sitter också där, pratar högt med mig över alla människor..
Och självklart drömmer jag om min egen delivery girl.
Hon var också med på båten!
Efter att även ha pratat konstigt länge med henne i telefon vaknar jag äntligen.
Helt förvirrad var jag..

Nästa sväng blev inte mycket bättre. Folk som klättrade på fasader, gjorde konstiga saker.
Jag gjorde ett underligt mål i en hockeymatch, med en katt i famnen. Jojo.
Sen råkade jag hamna hos en familj som visade sig vara släkt med Anneli, när jag egentligen bara skulle ner på stan för att träffa Niklas.
Ja hjälp vad mycket konstigt hjärnan kokar ihop när man inte kan stoppa den..
Dock inga mardrömmar so far!
Ska ge sovandet en chans till-jag har ju trots allt sovmorgon idag som jag måste utnyttja till fullo..


Inga kommentarer: