onsdag, mars 23, 2011

Onsdag

Jag antar att ingen var med på ordvitsen i förra inlägget heller? Det var en väldigt dålig en...
Även idag kom den andra tjejen med varor men idag fick Annette och Filip släpa, jag satt på en stol och assisterade, såg viktig ut. Haha.
Och även imorse vaknade jag sådär tidigt och dumt men det gick bättre att somna om, kanske för att mannen faktiskt låg brevid.
Och katten på mig..som vanligt.

Hur som helst så fick jag en mer ordentlig sovmorgon idag!
Imorgon är det tidig morgon som gäller..på riktigt..måtte jag inte somna om då. Haha..

Annars?
Inte mycket..inte mycket.
Sitter och dricker lite egen färskpressad apelsinjuice. Snart blir det te också.
Lyssnar på fina Avril. Det är mysigt. Hon är mysig.
Tror att jag ska se på något i datorn..det har jag tänkt hela kvällen. Kanske kan avnjuta något nu till min juice och det nya teet vi ska prova.
Det är så mycket man borde..vi får se vart vi landar!
En sak jag borde och har gjort är att klippa klorna på kattuslingen. Det gick bra..bättre än väntat. Ibland är hon väldigt duktig den lilla prinsessan. Så..no more upprivna armar..hoppas jag. Nu ska vi se vad som händer här..

Ohh..btw..för er som missat det: Liz Taylor har dött..

Inga kommentarer: