torsdag, mars 24, 2011

Peace and love 2011

Ja oj vilka bra bokningar det trillar in!
Jag blev hemskt glad när jag såg att 30 Seconds To Mars skulle gästa. I tisdags berättade Marcus att Bob Dylan kommer och idag läser jag att Jimmy Eat World också trillar inom.
Hur trevligt som helst!
Dessutom Lykke Li och en massa annat skoj. Det bådar väldigt gott det här.
Känns som om jag vill upp där genast och bara peppa. Jag vill att allt ska börja nu nu nu!
Ge mig sommar och ännu mera sol..
Jimmy Eat World påminner mig om Peter för det andra. Den fina gossen som bara försvann och gick upp i rök..

Ja- jag är expert på att sakna folk som är puts väck..

Annars idag?
Var en sväng hos Jessica och blev ompysslad/plågad. Somnade nästan den här gången också..
Har varit och lämnat in lite sparbösse-pengar också. Det blev allt en liten slant. Men varför automaten plötsligt inte tog emot 50-öringar när det stod klart och tydligt att den gjorde det, förra veckan, fattar jag inte riktigt.. Dumt minsann.

Man var tvungen att ha ett helt rör fullt också för att kunna lämna in dom manuelt.
Då gick jag..med mina små öringar igen. Hade ju inte ett fullt rör heller!

Nu ska jag dock läsa lite bloggar och se vad jag missat.
Än har jag inte börjat twittra förresten, för er som undrat. Jag lovar att uppdatera om så blir fallet..nån gång. Kanske.
Till dess får ni nöja er med denna bloggen och för all del..den lilla
Bilddagboken!

1 kommentar:

Emelie sa...

Vem vet om man möter en semla i borlänge i sommar? ;)