onsdag, mars 02, 2011

Trevlig onsdag!

Sista sista sista..
Ja igår kan ha varit sista gången jag var på sjukhuset och hälsade på mamma.
Saker verkar funka nu.
Det hoppas vi på, verkligen! Och kanske var det bra att jag drömde som jag gjorde igår ändå..
Det kanske var ett tecken. Eller nåt.

Annars idag har allt varit väldigt lugnt och skönt.
Bra dag på jobbet. Där hände väl inte så mycket men god fika fick vi.
Och helt plötsligt har vi kommit till mitten på den här veckan.
Ska försöka att inte missa The Pacific senare ikväll. Det gäller att hålla koll på klockan..
Nu ska jag dock först roa mig med något annat.
Kanske borde lägga mig och läsa klart boken.. Inte mycket kvar där nu.
Och av nån anledning har jag hittat Enrique Iglesias igen- det var Dennis som först skrev om honom så jag blev nyfiken på den nya låten.
Enriques alltså! Och jag gillar den.
Lite rude text men ändå fin..på nåt sätt. Såg nu på Spotify att det finns en med lite "snällare" titel också..Tonight Im loving you..kanske låter/ser bättre ut än Fucking you..

Vad vet jag. Låten är härlig i alla fall!
Men precis som Dennis så trodde väl inte jag heller att jag en vacker dag skulle blogga om herr Iglesias jr! Haha..

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Ja, jag tror också att den vågade texten gör att den fastnar snabbare hehe ;) Kram