fredag, april 01, 2011

Fredag

Ikväll bär det av ner till Malmö igen. Här kan ni kolla in när det begav sig på Slagthuset i december. Jag har även uppdaterat lite från någon mars-konsert. Kolla det med!
Ska snart ta tag i saker och ting här, börja packa en liten väska. Se så jag får allting med mig..
Äntligen skiner solen här igen, det är så härligt.
Tyckte det var väldigt deprimerande att somna till ett fallande regn inatt..och att vakna till det. Roligare har man varit med om!

Annars idag har jag varit hos tandläkaren.
Jag fick lagat ett hål. Det gjorde ont- eftersom jag inte ville ha någon bedövning. Tandläkaren försökte övertala mig men se det gick inte.. Tänk att man kan stå upp mot sin chef tillika tandläkare och mamma, på samma gång!
Bra tös reder sig själv, så att säga. Bedövning är onödigt, sitter bara i halva eftermiddagen ju.
Sånt har jag inte tid med, då står jag hellre ut med ganska mycket smärta i ca en kvart..
Man får ju inte vara så mesig, heller! Det är inte så himla skönt att få ansiktsbehandling heller men har ni hört talas om nån som bedövar ansiktet/näsan..eller?
Nej precis..det har man ju inte!
Nu ska jag njuta lite av solen och kanske höra när mannen hinner komma hem..
Äntligen fredag!

Inga kommentarer: