fredag, april 15, 2011

Fredag

Det kan nog bli en trevlig helg också.. Det mesta verkar trevligt just nu tycker jag! Bilen som varit inlämnad ett tag är nu tillbaka, det måste man väl fira.. Och i afton visas en konsert med Robyn på 1an kl 2100! Det får ni absolut inte missa, för allt i världen. Hemskt viktigt..

Har fortfarande nån konstig kramp i låren. Fattar inte det..
Hade det lite igår också. Vad kommer sånt sig av, när man inte gjort något vettigt på hela veckan? Det får bli ändring på det nu! Vädret ska visst bli ab fab så då gäller det att springa ut. Idag har jag i alla fall suttit på balkongen och läst i min lilla bok.
Den är väldigt spännande!
Och jag köpte förresten senaste H.P-filmen på Maxi idag. Den måste man ju se nu snart..
Och och och!! Scream 4 går upp på biograferna idag. Vem vill se den med mig?
Bror och Migena ska gå ikväll, jag fick inte följa med och sitta i mitten..vilket annars var mitt eminenta förslag.. Så jag söker någon som vill hänga med sen, nån gång. Mmm..detta kan nog bli en fin helg! Det mesta lutar åt det.. Wish me luck!

Inga kommentarer: