torsdag, april 21, 2011

I like it..

Torsdag som känns som lördag..eller kanske fredag. I varje fall inte som en vanlig torsdag!
Så kan det gå..när påsken plötsligt kommit och man får vara lite ledig.
Om ni kollat in min BD så såg ni att jag vaknade hiskeligt tidigt för att vara ledig dag..men jag somnade faktiskt om en liten sväng, innan jag vid tio-snåret plockade fram boken och läste lite.
I övrigt har jag städat lite här. Skrämt katten och sådär..

Sen har jag mest suttit på balkongen. Njutit av det fina vädret.
Jag tycker om den där solen..
Imorgon blir det fotboll och lite uteliv. Ja.
Det blir nog trevligt. Vi tänkte försöka grilla hos päronen också, det blir nog bra det där.
Skönt skönt skönt med ledigt.
I afton blir det nog lugna gatan. Kanske se nån av filmerna vi har här hemma.
Det känns som om jag behöver lite annat att fokusera på än Stark, Lannister, kungar, drottningar, dvärgar och oäktingar.
Lite annat att fylla hjärnan med än en massa tänkande. Men jag är snart färdig med första boken!
Det känns så bra. Då tänker jag kasta mig över nästa, tur jag har den hemma!
Mmm..det blir en fin påsk med många roliga saker att roa sig med, det lär inte gå nån nöd på mig inte..

Inga kommentarer: