tisdag, april 19, 2011

Ola

Mmm..idag har Ola namnsdag. Det kom jag ihåg nästan nyssens, fastän jag såklart har vetat det hela dagen.
Sånt håller jag koll på med min almanacka i mobilen! Yes.
Mycket man ska komma ihåg den här veckan nämligen. Imorgon är det Emelie om jag inte missminner mig..


Ska försöka hålla mig i skinnet också, förresten.
Verkligen försöka.
Jag tror inte att jag kommer att lyckas..hmm.
Imorgon om två veckor drar det igång.
Två veckor!! Doh' vad tiden går långsamt..
Just nu sitter jag för det andra och missar Huset fullt av hundar.. Tur att Internet finns!
Farligt att Internet finns.. Igår kollade jag på en liten bit av första avsnittet av GoT..
Det började sändas i USA i söndags nämligen.
Det är orättvist tycker jag..
Men än har jag en bit kvar att läsa av första boken så jag ska nog inte kolla för mycket i förväg utan försöka hålla ut dessa två veckor.
Vill gärna vara klar med i alla fall första boken innan det drar igång.
Av det jag såg verkade det väldigt lovande i alla fall.
Dom har verkligen fått ihop en massa bra skådisar. Förbannat bra skådisar faktiskt.
Underbart att se! Många trevliga britter och en dansk. Mmm..

Ja, det blir nog bra det där. Tur man har Canal Plus förresten, jag hade fått ett smärre hysteriskt utbrott annars.
Och förresten längtar jag till säsong tre av True Blood drar igång, eller är det fyra jag väntar på? Hmm..tror det är tre!
Vad skulle jag ta mig till utan Canal Plus?

Inga kommentarer: