lördag, april 16, 2011

Record Store Day 2011

Mmm so far so good! Klockan är 1610 och jag har varit vaken förfärligt länge...
Eller nej- inte förfärligt..men ett bra tag. Flera långa timmar faktiskt!
Det känns bra.
Jag börjar redan undra vad jag ska hitta på härnäst för att få tiden att gå..

Lite rastlös. Jao.
Sedan jag segat mig ur sängen och i alla fall hunnit duscha blev det en språngmarch till "fel" buss och så började vår färd till stan.
Vi sprang sen till We Love Music för där vankades det just musik. Lars Eriksson från Idol skulle minsann uppträda.

Det var väl trevligt, han har en rätt speciell men fin röst. Han körde lite låtar och sen handlade Marcus och jag skivor.
The Sounds nya och även Hassles nya. För det är ju så det är..we love music!
Sen blev det fika på Ebbas. Jag hävde i mig lite kaffe igen. Ska det bli en kaffemoster av mig eller vad är det som händer?
Det verkar ju gå framåt i alla fall.. Vi drog en liten repa på stan och hann träffa Britt-Marie och Loff och utanför Åhléns springer jag på Isabel J. Det var ju inte igår direkt..

Lite shopping här och där, fina lagom behövliga saker köptes och sen blev det hemfärd.


Känner mig rejält rustad för helgen nu, just bring it on!
Tvättar nu.. Kanske borde stryka lite mer av allt det som är rent också. Så att jag har något att göra. Eller så ska jag lägga mig och läsa. För än är det mycket kvar av den här dagen!

Inga kommentarer: