fredag, april 08, 2011

Trevlig kurs!

Jag trodde att jag skulle få till ett inlägg medan jag var borta..men så var inte fallet. Antar att jag hade för mycket att stå i helt enkelt.
Jag har dock uppdaterat Bilddagboken rätt bra, alltid nåt!

Vi kom i säng rätt sent inatt. Bror och jag.
Efter att päronen tillika våra chefer gått och lagt sig softade vi med de andra damerna. Fulla av mat och god dricka. Jaa..inte fulla på det viset, iaf inte så det störde. Sen var det dans i foajen, typ, i vårt hus.
Alla virvlade runt och hade trevligt och tillslut blev det så att även vi fem hamnade på dansgolvet. Det var absolut inte planerat men hemskt trevligt.
Runt 1-tiden begav vi oss dock mot rummen. Bror och jag fastnade lite i en dokumentär om världens längsta man, en turk, men sen vann tröttheten.

Dagen idag har varit seg.. Det var sjukt svårt att koncentrera sig i stort sett hela dagen. Antar att det blir så när man håller igång utan att vara riktigt "van"..
Usch vad gammalt det lät. Haha! Hur som helst så var det väldigt fint där.
I Varberg. Hade det inte blåst så förbannat hade man kanske gått en promenad i omgivningarna och tittat lite men det var det ingen som pallade.
Det fick räcka med att vi skulle gå en liten sväng ner till matsalen tre gånger om dagen!

Inga kommentarer: