måndag, maj 09, 2011

Dayviews!

Hmm...typiskt! Jävla skit, skulle man kunna säga.
Precis när man inte alls vill att saker ska bli..som man inte vill så blir dom just så, också.
Hur kul är det?
Skulle lägga över lite bilder från "senaste" tiden och vara duktig och uppdatera.
Men då helt plötsligt behöver kortet visst formateras om vilket gör att jag förlorar alla bilder.
Jävligt roligt...vad glad man blir!
Doh'!

Där fanns ju ändå en del kul saker.
Typ Pernilla A, från Kåseberga som jag lovat er och senaste med Von Benzo.
Så grattis till alla er som sett fram emot att få se det, ni kan sluta vänta nu!
Förbannad tur att jag har min iphone, det säger jag er bara! Och att moster tog lite bilder i Kåseberga, får helt enkelt visa er dom istället.
Och vad lär man sig av detta då? Att inte vara så himla seg med saker och ting..kanske.
Alltid lär man sig väl nåt!

En kul grej var annars att jag på ett annat minneskort hittade bilder från när vi kollade in Ola på nån bilfirma här i stan. Förra året!
Så jag visar er det istället...och ber om ursäkt. Förresten heter det inte Bilddagboken heller..det har bytt namn till Dayviews. Bara så ni vet.

Inga kommentarer: