onsdag, maj 25, 2011

Fin onsdag

Det blev inget GoT ikväll.. Det krockade med en fotbollsmatch så jag får kolla in det imorgon istället. Tur att det finns så många bra repriser!
Själv kollade jag på Scream 2. Funderar på att se 3an snart..kanske i afton eller nåt..

Pär Hansson ok. Han verkar kunna repa sig rätt ordentligt, som tur är.. Jag hoppas på det bästa!
Och för egen del var jag ute och sprang en liten sväng. Det gick väl bra får jag säga, kändes bra.

Annars ja? Kanske är det sanndrömmar i alla fall..eller så är det bara nåt lustigt hopkok som min hjärna får till..
Kanske vill den säga nånting? Jag vet dock inte riktigt vad..
Hur som helst så har fröken levererat varor till oss två dagar i rad, dock inte idag..men men.
Tänk som det kan bli!

Efter fotboll och film kollade vi i alla fall på senaste avsnittet av The Event via datorn. Snart är den serien slut och jag vet inte vad jag ska tro eller tycka om nånting.. Det får väl bli som det blir. Antingen kommer jag att gilla slutet eller så blir jag helt lack..
Den som väntar får se!

Inga kommentarer: