söndag, maj 29, 2011

Gråa dagar skyndar aldrig på..

Igår var en fin dag. Här hände väl inte så mycket.
Grabben försvann iväg på tennis i Höganäs och jag fastnade med film här hemma. Det har varit en gråmulen helg, perfekt för film och slöande.
Tvättade tvätt gjorde jag förvisso också- medan jag avverkade två filmer i datorn. Dom var helt okey båda två.
En komedi och en skräck. Skräcken var inte ens så läskig..inte om man sett alla Saw-filmer som jag gjort. Tror att jag sett alla..hmm.

Slöandet gjorde i sin tur att jag inte kom ut nånting. Alls.
Det tänkte jag dock råda bot på snart med en liten sväng.
Det var dock rätt skönt att ta det lite lugnt, kände ingen direkt press heller så det var väl bra..
Efter god mat var det dock dags att bänka sig för helgens händelse!
Champions League-final mellan FC Barcelona och Manchester United.
Det var en bra match och inget dumt hände. En fin match helt enkelt! Och tillslut vann Barcelona med 3-1 efter mål av Pedro, Messi och Villa!
Wayne Rooney gjorde målet för United..
Så vi kände oss glädjeyra och lyckliga sen resten av kvällen!
Firade med en segeröl och lite mer tv-tittande. En helt okey avslutning på en bra dag!

Söndag nu, för er som missat det.. Fortfarande gråmulet. Får se vad man tar sig för idag..men en sak vet jag. Promenaden hägrar!

Inga kommentarer: