tisdag, maj 31, 2011

I am like..cool!

Åhh vad det är kul. Att kolla på Charlie McDonnell!
Har ni inte gjort det förr så borde ni göra det... Gör det här!
Själv hittade jag honom nån gång förra året och man kan väl säga att jag blev lite kär.
Som i allt annat jag hittar..hmm.
Hur som helst så är han rolig och har en oerhörd inlevelse i allt han berättar..eller för den delen sjunger om.
Ja han har släppt en skiva till och med. Och ja..jag har hört den..spelat den..på Spotify.
En hemskt trevlig skiva. Faktiskt!
Är det bara jag som är så ruskigt intresserad av andra människor?
Det är väl ni också? Ni läser ju trots allt min blogg så lite intresserade är ni nog... Och jag får inbilla mig att jag är intressant!
Det tackar man för..

Och så var vi där igen.
Med hur mycket folk lämnar ut sig själva. Är alla dödligt seriösa hela tiden?
Är ni det?
Är jag det? Hell no.. Men så ofta jag kan.
Ibland är det nog bra att driva lite med sig själv..och andra. Lagom är bäst?
Nu ska jag nog ta fram dammsugaren och skrämma katten lite men innan jag gör det ska jag ta och kolla ett avsnitt till med Charlie. Bara för att få känna mig lite cool..

Inga kommentarer: