torsdag, maj 12, 2011

I will be popular!

Hmm..undrar om jag börjar bli sjuk när jag är sjukt rastlös på jobb och bara längtar efter att få komma ut och gå..
Vad är det för fel på mig?
Haha.
Vi var på mini-mässa innan och fick lunch där. Farligt gott var det, man åt ju mer än som nog var nyttigt..
Kanske därför också som jag absolut ville ut.

Och ut kom jag.
Gick efter maten innan Saade skulle uppträda här. Jag hann hem med god marginal.
Och nu har jag verkligen börjat springa lite också. Kanske hellre än bra men det går i alla fall framåt! I dubbel bemärkelse och det känns ju fint.
Har även lyckats med konststycket att få i mig två koppar kaffe idag!
En på Grand efter lunchen och en till fikat under eftermiddagen.
Så kan det gå!

Snart blir det te här och jag känner mig så duktig! Det är väl tillåtet ibland?
Dani och Lund imorgon. Sen kan helgen börja!

Inga kommentarer: