tisdag, maj 31, 2011

Ingen vanlig dag..

Om ni tror att jag glömt bort vad det egentligen är för dag idag så får ni allt börja tänka om nu..
För jag vet visst att det är den 31 maj idag. Och jag vet absolut vilka som fyller år idag!
Fina vännen Amanda och bästa Anna Ternheim. En stor dag alltså!

Vet inte riktigt hur jag firat detta förutom med att skriva till de båda berörda och att lyssna lite "extra" på Anna idag..
Får se om jag förresten springer på Manda i Hässleholm på fredag.. Det finns ju en liten chans, någon enda gång ska vi väl kunna ses där.. Så himla svårt kan det väl inte vara?
Nu ska jag dricka lite te och nog läsa lite i boken min. Fortsätta att tänka lite extra på de fina födelsedagsflickorna och börja förbereda för sänggående..
Vad gör ni denna speciella afton?

Inga kommentarer: