torsdag, maj 19, 2011

Kugghjulen snurrar..

Underligt att känslan "jag mår illa/känner mig spyfärdig" får en att tänka på en massa andra konstiga saker.
Som för den skull inte heller får en att må så mycket bättre..
Skumt eller hur?

Jag har verkligen inte tid med sånt här. Att ströva längs memory lane och bara upprepa saker i huvudet. Hela tiden!
Och fortfarande är det sån där skit som hände för ca 10 år sedan. Det tjänar ingenting till och jag vill ändå inte att saker ska se annorlunda ut nu!
Men kanske att jag ville att saker skulle vara annorlunda då.. Det ville jag nog.
Det kanske inte är så konstigt att må illa-känslan får mig såhär förvirrad? Eller så är det jättekonstigt..
Illa mår jag hur som helst. Då är det svårt att ta sig en tupplur, vilket egentligen var tanken.

För jag vill verkligen inte ligga här och tänka på Mia. Och Åsa.
Eller vill jag det? Hittade en lapp i måndags som sa mig en del saker men trots det kunde jag snällt gömma undan den igen.
Ett stort steg framåt vill jag lova!
Då kanske det inte gör så mycket om jag tänker ack så lite nu idag?
För oavsett hur mycket jag tänker och funderar så blir saker ändå aldrig annorlunda.
Och det är kanske tur det! And what if this is as good as it gets?

Inga kommentarer: