lördag, maj 21, 2011

Med bussen från stan..

Satt nu och tänkte på Stoppa mig juni (Lilla Ego) och funderade på om han sjunger om tvåan eller treans buss. Någon som vet?
Jag är rätt säker på att det är tvåan...
Därför skulle det ju bli fel om jag skrev det här, i alla fall inte helt sant. Bara nästan..
För jag tog 3an mot Västergård. Mot mitt hem!
Bytte plats sedan folk gått av på Knutan, hamnade på den där första höga längre bak.
Så att jag satt där T suttit för några veckor sedan..och det var omöjligt att inte tänka på henne.
Dumt nog.. Åh vad jag ångrar mig.

Kvällen annars?
Ni kanske undrar varför jag alls var ute och åkte buss..
Jag hade träffat Niklas! Vi spelade lite biljard på Söder och intog lite föda på Max innan vi bröt upp.
Och vi kom på att vi inte setts på över en månad. Katastrof!
Ikväll hade vi en mysig och trevlig afton i alla fall. Vad annars var att vänta när man är ute med sin bästaste vän!

Och hela dagen har varit bra. Har fått fönstren putsade här. Det blev en väldig skillnad vill jag lova.. Nu ser det ut som det ska..och man ser ut som man ska!
Jag är hemma igen ja, undrar vad den resterande kvarten av denna lördag har att erbjuda..
Vad har ni gjort idag förresten?

Inga kommentarer: