torsdag, maj 19, 2011

A song of ice and fire

Ojdå.. Så kan det gå!
Nu ligger jag i sängen och känner mig ungefär lika pigg som innan.
Dock är det bättre med illamåendet och de dumma tankarna.

Somnade tillslut en sväng vilket resulterade i att vi åt maten lite senare än tänkt. Ja..så kan det gå!
Och nu i afton ska jag börja på den tredje boken här.
Spännande! Fattar egentligen inte hur jag kunnat missa allt detta men men, bättre sent än aldrig!
Avsnittet igår var bra, det är så spännande att få se alla miljöer och figurer man tänkt på.
Det är en vacker serie..oerhört fint gjord. Jag är då inte besviken, allt stämmer superbra med hur jag tänkt det, so far.
Och självklart har jag mina favoriter och är spänd på vad de ska ta sig för härnäst.. Läs böckerna om ni får tillfälle, det är dom absolut värda!

Inga kommentarer: