tisdag, maj 10, 2011

Tisdag

Snart börjar Eurovision-spektaklet men lille Eric (Lill-Eric..) ska inte vara med förrän på torsdag visst. Då blir det spännande!

De senaste dagarna har jag varit duktig och gått från och till jobbet.
Antar att det är det som känns lite nu.
I benen sådär..ja.
Hem igår och ner idag. I värmen. Och varmare blev det. Hade sällskap av Jay men det ville visst inte lastfm visa. Skumt..
Härligt väder ja. Och fortfarande är skorna ett litet underverk. Härligt!
Får väl ta och gå hem imorgon också..nu när jag kommit igång så bra menar jag.

Annars? Imorgon är det onsdag ja och Barcelona spelar. Hoppas det är efter kl 20.50 ca så jag hinner se GoT..
Och det är maj ja, för er som missat det.. Och idag kom månadens leverans med tidningar.. Alltid lika trevligt, dock hade väl söta rara postis inte behövt ha så bråttom därifrån? Antar att det blir bättre när vi ska få varor om några veckor.. Då kan hon inte smita iväg lika lätt! Haha.
Nu får jag snart släpa mig ur sängen här och bänka mig.
Vad gör ni ikväll?

Inga kommentarer: