torsdag, maj 26, 2011

High and low

Hmm..inget ovanligt i sig men mina glasögon är sjukt skitiga. Undrar hur det kommer sig..och jag undrar verkligen hur jag kunnat se nånting av tvn ikväll..
Hur som helst. Dagen har varit bra.
Hade tänkt glo på studenterna som skulle iväg på bal men jag såg ingenting från fönstren..
Tråkigt men sant.
Vi fikade gott i alla fall, alltid nåt!

Väl hemma sen tog jag mig en sväng efter maten. Regnet hällde ner och regnjackan var ingen dum idé. Mössa var också rätt smart. En lagom runda som gick än lite fortare på grund av allt regn, för även med min utstyrsel hann jag bli rätt dränkt ändå.
Hemma igen med en skön känsla i benen bänkade jag mig för Game of Thrones.

Ett bra avsnitt som vanligt!
Jag vill bara se mer och mer och mer. Men nu är det visst dags att bege sig till sängs igen. För sömn är bra säger dom som vet!

Inga kommentarer: