tisdag, maj 17, 2011

Vänta dig det oväntade..

Jaha..så kan det gå. Att man plötsligt blir sittande hemma istället..
Hade ju tänkt trava ut innan House eller nåt. Innan House som vi inte ens såg för att vi försökte få rätt på TV4Play Premium..hmm.
Det blev The Event istället. I datorn via tvn. Hemskt trevligt!

Sen fastnade jag med boken. En god bok och en god smoothie var då inte så pjåkigt att avsluta dagen med, vill jag lova!
Men jag antar att det får bli en runda imorgon istället. Kanske efter GoT, då kanske jag känner mig pepp. Who knows..

Har tvättat och haft mig hela dagen, kanske var det det som tog musten ur mig lite.. Ibland blir det bara sådär, man segar till lite. Och kanske är det tillåtet då och då?
Ska fortsätta lite här med min trevliga mix här så får vi väl se vad som händer och fötter.

Inga kommentarer: