tisdag, juni 07, 2011

747

Åh vad vackert det är!
Just precis nu står siffrorna 747 nämnda på min lastFm-sida inte mindre än två gånger!
747 hojt (haha) och 747 låtar spelade av Håkan Hellström.
Cool..





Jag har även lyckats få till iTunes i datorn. Nästa steg blir väl att uppdatera luren snart.
Tänk vad skönt det är när saker funkar som dom ska, som man vill!

Annars idag har jag jobbat lite extra, började några timmar tidigare. Så kan det gå..
Men det har varit en soft dag på jobbet. Klibbigt och varmt också..det är det fortfarande.
Och jag fick i alla fall se något väldigt trevligt när jag åkte buss ner till stan. Något stort och gult och en söt flicka. På rätt långt håll men i alla fall.. Alltid något!
Antar att hon kommer upp nu i dagarna också med något litet paket..
Ja, alltid händer det något!

Inga kommentarer: