måndag, juni 20, 2011

Natural ghost

Sitter och väntar på maten.. Känner mig lite seg.
Har strukit en massa tvätt i flera timmar nu. Kul kul...
För en vecka sedan hade jag det mycket roligare. Haha!
Då satt jag och åt god mat, eller om den var uppäten, och var väl nästan på väg till konserthuset i Malmö.
För att se finaste fina.
Mmm..det var allt lite roligare det!
Men snart blir det i alla fall mat tillsammans med min söta man. Alltid något!

Vi såg en film igår förresten..mannen och jag.
The Haunting in Conneticut..den var sjukt läskig men också väldigt bra. Baserad på en sann berättelse.
Och medan jag sitter där och tittar tycker jag att en av rollfigurerna, tyvärr en död och något läskig liten grabb, påminner lite om herr Adams. Det gjorde inte direkt saken bättre..
På något sätt blev det än lite läskigare då.

Så..nu sitter jag här och lyssnar på Ryan.
Tänker tillbaka. På allt. Konserten och filmen!
Jag har också börjat inse att det nu inte alls är långt kvar till Peace and love.
Det är vackert om något!
Så även när tiden går finns det mycket att vara glad åt. Jag är glad över att jag var ute och sprang igår kväll också, innan filmen. Det gick bra.
Får se vad som händer ikväll men en liten runda kanske jag kan hinna med innan mörkret faller ordentligt..

Inga kommentarer: