måndag, juni 13, 2011

Ryan Adams!

Åhh vad jag är glad att jag åkte ner.
Det var fantastiskt. Han var fantastisk!
Jesse Malin var inte så dum han heller och det var kul att ha sett honom.
Men Ryan..åhh. Jag blev nog ännu mera såld än senast för nu har jag ju lyssnat in mig ordentligt.
I flera år. Och i flera år, några stycken i alla fall, har jag väntat och längtat.

Ikväll fick jag valuta för allt det där!
Det var helt sjukt bra och jag blev som sagt såld igen..
En fantastisk start på veckan.
Vad ska nu hända för att toppa detta?
Ni får ta mig tusan ligga i nu för att behaga mig för så mycket bättre än såhär blir det inte!
Trevligt också med en tripp ihop med päronen. Bara vi.

God mat innan och fina platser i konserthuset.
Ja mycket bättre än såhär blir det knappast.. Come on, make the rest of my week!

Inga kommentarer: