lördag, juni 11, 2011

Saturday night questions..

Hmm..sitter och lyssnar på Luka nu.
Den får mig att tänka på tordagsnatten.. Är det så att man inte ska fråga?
Fastän man mycket väl vet vad man hörde. Om jag nu hörde rätt....
Har försökt tänka bort vad som hände, hur det lät. Har försökt få det till något annat men det känns svårt..fel.
Men då jag egentligen inte vet så mycket, faktiskt, så får jag nog lägga ner det där.
Man ska som sagt kanske inte lägga sig i så himla mycket. Eller ska man det?


Det har varit en bra dag annars.
Sov bättre natten till idag. Vilket i sig kanske berodde på att här var rätt lugnt och tyst.
Handlat har det gjorts. Läst har det gjorts och innan maten var jag ute och sprang.
Varmt var det. Fort gick det. Gött med andra ord!


Och snart vankas det konsert. Känns skönt att ha något roligt att se fram emot.
Speciellt som det var sjukt länge sedan jag såg honom. Herr Adams.. Hoppas ta mig tusan att han gör bra ifrån sig på måndag.
Får krupp annars..
Antar att jag får hålla en tumme!
Nu ska jag se om jag hittar något mer ätbart här och se vad denna kvällen har att erbjuda. Aftonen har ju bara börjat..

Inga kommentarer: