tisdag, juni 21, 2011

Tisdag

Tisdag ja och timman börjar bli rätt för att leta sig ut.
Kom ut igår också. Marcus sa till mig att i alla fall gå en liten runda..men varför gå när man kan springa?
Vem hade trott att jag skulle yttra dessa ord men det råkar vara sant.
Jag har aldrig tyckt om att gå/promenera och om man springer går det ju fortare, så man kommer både fram och får det avklarat snabbare. Win-win!
Helt perfekt. Så det blev en ganska rejäl runda igår. Känner mig oförskämt pigg idag ändå, trots detta.
Så ikväll får det väl bli något liknande... Vet inte riktigt vad jag känner för men något måste ju ske.
Och det bästa är att vädret plötsligt blivit helt okey igen, antar att man måste ta vara på sånt!

Så utan vidare omsvep ska jag nu börja fundera på refrängen.
Vad gör ni själva förresten en helt vanlig tisdag som denna? Om en liten vecka är jag på god väg upp till Norrköping förresten. Tagga och känn festivalpeppen redan! Yay.

Inga kommentarer: