torsdag, juni 16, 2011

Tråk..

Hmm..jag säger som försökskaninen: Detta var inte vad jag tänkte mig som ung student....
Varför regnar det så mycket?! Jag vill ut..
Men aldrig att jag beger mig ut i detta väder. Hade det duggat lite, som det förvisso gjorde innan, hade jag kunnat tänka mig det men inte som det är nu.
Får väl springa imorgon då..men jag känner hur det spritter i benen och jag börjar känna mig rastlös.
Doh'.

I övrigt har jag hakat upp mig på finaste herr Winnerbäck.
Inte fel...inte fel alls!
Det var ett tag sedan, känns det som.. Men nu ska jag nog paja den här dagen lite till och skutta till tvn och glo lite.
Kanske äta lite choklad. Det kan ju i alla fall inte kännas värre än det redan gör och lite choklad kanske piggar upp.. I alla fall för stunden! Haha.
Ja så får det bli. Inte sitta här och tycka synd om sig själv. Gäller bara att ladda inför morgondagen, för det kan väl inte bli värre... Eller?

Inga kommentarer: